Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2009

Το καλό και το κακό

Το καλό και το κακό είναι ανθρώπινοι προσδιορισμοί.Δεν υπάρχουν στον τρισδιάστατο κόσμο που αντιλαμβανόμαστε.Δεν υπάρχουν στη φύση.

εχει ομως πολύ πλάκα να βλέπεις την προσπάθεια εξανθρωπισμού των πάντων.
Κλασικά οτι δεν κατανοώ, το φέρνω στα μέτρα μου, ώστε να γίνει κατανοητό απο ΕΜΈΝΑ!

Και για να παμε και πιο κατω
το ενάρετο= καλό τελικα τι ειναι? πως το χαρακτηρίζουμε και πανω σε πια βάση?
το επιθυμητό ας πούμε? μάλλον οχι Ε?
Ε τοτε θα ειναι αυτο που θα κανει τον νου ή την ψυχή να γαληνεύει! Ε?
αυτό που τελικά ειναι καλό και συμφέρον για τας "ψυχας υμων"? Ε?
Για την νιρβάνα του νου? Ετσι?

Και εάν ειναι το ενάρετο σωστο, δεν ειναι και συμφέρον?

μάλλον!

δλδ το ενάρετο είναι συμφέρον ΜΟΥ ??

σωστά?

ΚΑΙ το συμφέρον μου ειναι καλό!

σωστά?

ΑΡΑ το συμφερον μου ειναι καλό και εναρετο!!

αρα πρέπει να κοιτάω το συμφέρον μου γιατι ειναι καλό και κάνοντας το ζω ενάρετα

περιεργα συμπεράσματα τελικα βγαζει το "εναρετο= για το καλο μου" ;-)

Δεν υπάρχουν σχόλια: